نشست کمیته فرهنگی پیشگیری از مصرف مواد مخدر در بهزیستی فارس

نشست کمیته فرهنگی پیشگیری از مصرف مواد مخدر به ریاست مدیر کل بهزیستی فارس و با حضور معاون توسعه امور پیشگیری بهزیستی و اعضای کمیته در سالن سردار سلیمانی بهزیستی فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

پیگیری مصوبات اجرای طرح محله محور پیشگیری از اعتیاد و آسیب ها در شهرک قصر قمشه شیراز و توضیح اجرای طرح کیان توسط بهزیستی فارس از موارد دستور کار این نشست بود. محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس در این کمیته اظهار داشت:

پیرو برگزاری نشست اعضای کمیته در فرهنگسرای قصر قمشه بهزیستی فارس با تشکیل جلسات متعدد بعدی با پایگاه بسیج خواهران,دانشگاه علوم پزشکی,انجمن خیرین شهرساز و .... و همچنین انجام بررسی های میدانی و کارشناسی اقدام به اجرای طرح های مانا(مشارکت اجتماعی نوجوانان ),پازک(پیشگیری از آسیب زنان و کودکان در معرض اعتیاد) و طرح افزایش توانمندی های شناختی نموده است لیکن کاهش آسیب در محلات و نتیجه اصلی این طرح با مشارکت همه دستگاه های عضو کمیته امکان پذیر خواهد بود.

مدیر کل بهزیستی فارس افزود نقشه آسیب ها و بانک اطلاعاتی محله جمع آوری گردیده است و این طرح به عنوان یک طرح جامع و مداخله ای در راستای افزایش دانش پیشگیرانه در محلات اجرا می گردد.

کد خبر 86822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد